• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Գնորդի վարքագիծը և նրա կողմից որոշման կայացման գործընթացը: Դիպլոմային աշխատանք 65 էջ

Գնորդի վարքագիծը և նրա կողմից որոշման կայացման գործընթացը  
Ներածություն
Գլուխ 1.  Սպառման ապրանքների գնորդի վարքագծի վրա ազդող գործոնները
1.1. Գնորդի վարքագծի վրա ազդող սոցիալ-տնտեսական գործոններ
1.2. Գնորդի վարքագծի վրա ազդող մշակութային •ործոններ
1.3. Գնորդի վարքագծի վրա ազդող հոգեբանական գործոննե
1.4. Գնորդի վարքագծի վրա ազդող անձնական գործոններ
1.5. Գնորդի վարքագծի մոդելը  (4P, 4C, սև արկղ)
Գլուխ 2.  Գնորդի կողմից  որոշման կայացման գործընթացը
2.1. Սպառողի վարքագծի մոդելը
2.2. Գնորդի կողմից որոշման կայացման վրա  ազդող  իրավիճակային գործոնները
2.3. Սպառողական ընտրության էությունն ու տարբերակները
2.4. Որոշումների ընդունման գործընթացի փուլերն ու տեսակները
2.5. Պահանջմունքի գիտակցումը և տեղեկատվության որոնումը
Գլուխ 3.  Գնորդի վարքագիծը ՀՀ-ում, գնորդի որոշման կայացման և մարքեթինգային գործունեության կապը, առաջընթացի հնարավորությունները
3.1. Հայաստանյան շուկան և գնորդների վարքագծի 
առանձնահատկությունները, սպառողների իրավունքների պաշտպանությունը
3.2. ՀՀ-ում մարքեթինգային գործունեությունը և դրա ազդեցությունը գնորդների որոշումների և կողմնորոշումների վրա
3.3. Գնորդների առանձին խմբերին ուղղված մարքեթինգային գործողությունների զարգացման հնարավորությունները ՀՀ-ում
Եզրակացություն և առաջարկություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

18
ԴԵկտեմբեր
0
2452

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 0

avatar